Dane do zamieszczenia w BIP, w nagłówku przedmiotowego postępowania - oprócz m.in. nazwy postępowania.
Należy posługiwać 32 znakowym Identyfikatorem z miniPortalu:
Identyfikator postępowania (ID) na
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(postępowanie zarejestrowano pod nr GP.271.10.2021.JD)
Podstawa prawna: ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup dwóch 9-osobowych busów do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Gminy Karlino.
Przedmiotem zam
załącznik - projekt umowy
UMOWA NR .............
zawarta w dniu …….... 2021r. w Karlinie pomiędzy:
Gminą Karlino, z siedzibą w Karlinie przy Placu Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, NIP: 672-20-35-43
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.)
Załącznik nr 1b
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
(postępowanie nr GP.271.10.2021.JD)
Ja, niżej podpisany*
........................................................
załącznik - informacja o ochronie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznyc
Na potrzeby naszej witryny korzystamy z plików cookie w celu personalizacji treści. Pozwala nam to zapewnić maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez
zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach.
Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki w zakresie korzystania z plików cookies.