Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję , iż:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Karlina z siedzibą – Urząd Miejski w Karlinie ul. Plac Jana Pawła II 6,78-230 Karlino (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
- listownie na adres: ul. Plac Jana Pawła II 6;
- telefonicznie 94/311 72 73
- fax - 94/3117-410
- przez email: um@karlino.pl
2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez iod@karlinio.pl.
3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. transmisji oraz utrwalenia obrad na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO w zw. z art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
4. Okres przechowywania danych osobowych
Nagrania z obrad będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa.
5. Odbiorcy danych
Realizując obowiązki dane osobowe są udostępniane podmiotom obsługującym transmitowanie obrad w tym firmom zapewniającym usługę rejestracji przebiegu Rady Miejskiej . Dane będą również zamieszczone Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Urzędu Miasta. Nagrania i transmisja z obrad Rady Miejskiej mogą być udostępnione w sieci publicznej co może powodować ich przekazanie do państwa trzeciego
6. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z przepisami prawa;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
7. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Wymóg podania danych
Sesje Rady będą utrwalane za pomocą kamer, a to oznacza, że będą one rejestrowały dane osobowe czyli wizerunek. Urządzenia rejestrujące będą nagrywać zarówno dźwięk jak i obraz. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne by móc uczestniczyć w obradach. Jeżeli nie chcesz by kamery zarejestrowały Twój wizerunek to nie możesz wziąć udziału w obradach Rady.
Struktura bieżącej kategorii
Liczba wyświetleń: 1351
2023-11-25 00:45 Migracja strony