SP Daszewo - roboty budowlane związane z realizacją projektu: „Remont oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie” w ramach dofinansowania ze środków Subwencji Oświatowej.

 

OGŁOSZENIE

 

Szkoła Podstawowa w Daszewie

78 – 230 Karlino, Daszewo 56

tel. 094 311 74 50 fax 094 311 74 50

OGŁASZA:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

 

o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) na:

roboty budowlane związane z realizacją  projektu: „Remont oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie” w ramach dofinansowania ze środków Subwencji Oświatowej.

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz przebudowy budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ, jej załącznikami oraz przeprowadzoną wizją lokalną w terenie.

 

Remont oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Daszewie. polega na wprowadzeniu zmian polegających na :

ü      Dobudowie klatki schodowej, która ma połączyć wszystkie części budynku w poziomie i w pionie w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR.;

ü      Dociepleniu ścian nowoprojektowanego budynku –klatki schodowej ,

ü      Izolacji cieplnej  dachu projektowanej połaci nad klatką schodową

ü      Wykonaniu połaci dachowej wraz zamontowaniem rynien dachowych oraz rur spustowych.

ü       Kryciu dachówką ceramiczną - karpiówką, ułożoną na łatach drewnianych . Kolor , kształt

i wielkość dostosować do istniejącej dachówki

ü      Wykonaniu ścian nowo - projektowanych oraz zamurowanie istniejących otworów  drzwiowych i okiennych w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową ;STWiOR

ü      Wykonanie stropu w miejscu wyburzonych schodów drewnianych zgodnie z  dokumentacja projektową

ü      Wykonaniu dwóch wejść do projektowanej klatki schodowej jedne o szerokości 1,50m jako główne wejście od strony podwórka i drzwi o szerokości 1,20m jako ewakuacyjne .projektowane drzwi z naświetlami,

ü      Wykonaniu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w części dobudowanej – klatka schodowa

ü      Wykonaniu korytarzy -komunikacji łączącej wszystkie budynki poprzez dobudowę klatki schodowej w części starej oraz parterowej budynku w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR;

ü      Budowie oraz remoncie instalacji elektrycznej w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR wraz z przełączeniem pomieszczeń nieremontowanych. Wykonane prace elektryczne po ich zakończeniu nie mogą wpływać negatywnie na pracę instalacji w pozostałej części obiektu.

ü      Przebudowie tablicy głównej szkoły oraz budowie tablic rozdzielczych tj. Tablica Głowna (TG), Tablica Parteru (TP), Tablica Sali Komputerowej(TK), Tablica I pietra (TP1) wraz z budową wewnętrznych linii zasilających w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 do SIWZ oraz zgodnie z dokumentacja projektową i STWiOR

ü      Wymianie i montażu drzwi wewnętrznych drewnianych w zakresie określonym w załączniku 1 i 2 oraz zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORwraz z ościeżnicami metalowymi regulowanymi, uszczelką i trzema zawiasami, skrzydła drzwiowe typowe wewnętrzne płytowe pełne wzmocnione , typ szkolny, kolor jabłoń, klamki, zamki z wkładką , progi drewniane. .

ü      Kompleksowym remoncie sal lekcyjnych ( Parter – sala nr 5, sala nr 6 oraz I Piętro – Pokój Dyrektora, Magazynek podręczny „sklepik” , schowek, sala komputerowa, sala nr 3, zaplecze) polegający na: wymianie instalacji elektrycznej, wyrównaniu ścian poprzez wykonanie gładzi gipsowej, malowaniu, ułożeniu wykładzin typu „Tarket na podłogach.

ü      Robotach tynkarskich - tynk cementowo-wapienny oraz wykonanie szpachli gipsowej na nowo dobudowanych ścianach wewnątrz budynku na ciągach komunikacyjnych z jednej i z drogiej strony oraz na dobudowanej klatce schodowej wraz z budową instalacji elektrycznej, malowaniu ścian oraz ułożeniu wykładzin typu „Tarket”

ü      Robotach  malarskich pomieszczeń 100% - ściany malowane w pomieszczeniach suchych do wysokości 1,80 m od poziomu podłogi farbami olejnymi w kolorach jasnych pastelowych, powyżej farbami akrylowymi zmywalnymi w jasnych kolorach. Natomiast w pomieszczeniach mokrych ściany do wysokości 2,10 m wyłożyć płytkami ceramicznymi w jasnych kolorach , cokoły o wysokości min. 10 cm.

ü      Dobudowie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV Dy = 0,16 m o połączeniach kielichowych na uszczelkę o długości 27,20 mb. Rurociągi układać w gotowym suchym wykopie na podsypce piaskowej gr 15 cm. Ścieki odprowadzone zostaną do istniejącej studzienki  sanitarnej na terenie działki.

ü      Wykonanie wiatrołapu w części starej budynku.

ü      Wykonanie Certyfikatu energetycznego;

ü      Wykonanie i przedstawienie dokumentacji z pomiaru natężenia oświetlenia;

ü      Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

2. Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia:   www.karlino.pl

3. W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduje możliwości składania

   ofert częściowych i wariantowych.

4.  Termin wykonania zamówienia: 40 dni od podpisania umowy.

5.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

2)       nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne ispołeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie naraty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu;

3)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówieniai przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych za okres ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z których co najmniej trzy roboty budowlane będą odpowiadały swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

4)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.

a)        posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

5)       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:

1)       wykonawca musi udzielić co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego (bezusterkowego) całego przedmiotu umowy;

2)       ustanowić kierownika budowy oraz kierowników robót: budowlanych, sanitarnych i elektrycznych,  minimum 5 letnim stażem pracy oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie będących członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

3)       posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 300.000 zł;

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

1)       formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 6 do SIWZ,

2)       dowód wpłacenia/wniesienia  wadium;

3)       Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) - Załącznik Nr 7 do SIWZ;

4)       Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 24 do SIWZ;

5)       aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6)       aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

7)       polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dokument ważny na dzień składania ofert i realizacji zamówienia);

8)       wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a polegający na: wykonaniu remontu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej i kubaturze nie mniejszej niż przedmiot zamówienia. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz  z ich zakresem, wartości brutto zrealizowanych robót, nazwę i adres Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku jeżeli wykonawca wykonał ww. robotę w ramach konsorcjum należy przedstawić dokument z którego wynika, że wykonawca jako członek konsorcjum samodzielnie zrealizował ww. zakres robót) - wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje, protokoły odbioru, itp.);

9)       informację z banku potwierdzającą wielkość posiadających środków finansowych lub zdolność kredytową na to zadanie inwestycyjne, podane w wymaganych wielkościach;

10)    wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji tych osób oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależności do właściwej izby zawodowej;

11)    informację o podwykonawcach oraz planowanym zakresie robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;

12)    harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wraz z ich podziałem na poszczególne etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględniający terminy realizacji każdego z tych elementów. W przypadku zaistnienia rozbieżności w złożonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania, wykonawca jest zobowiązany do zaktualizowania przedstawionego w ofercie harmonogramu, z zastrzeżeniem, że taka aktualizacja musi być zatwierdzona przez zamawiającego;

13)    Pełnomocnictwo wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.

6.  Wymagania dotyczące wadium:

1)       przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.500,00 zł(słownie: sześć tysięcy pięćset złotych, 00/100);

2)       wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a)        pieniądzu;

b)        poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c)        gwarancjach bankowych;

d)        gwarancjach ubezpieczeniowych;

e)        poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

3)       Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert; Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego nr83 8562 0007 0023 3785 2000 0020 z dopiskiem„SIWZ - Remont oraz przebudowa budynku szkoły podstawowej w Daszewie”.

4)       w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku zamawiającego;

5)       gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska);

6)       Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą.

7)       w przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.

8)       niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

7. Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%

8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1)       ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Daszewie, Daszewo 56, 78-230 Karlino, sekretariat w terminiedo dnia 04.10.2010 r. do godz. 1000;

2)       złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer;

3)       otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, określonej w ust. 1, dnia 04.10.2010 r., o godz. 1030;

4)       UWAGAza termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do zamawiającego, a nie datę i godzinę jej wysłania przez wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).

9. Termin związania ofertą – 30 dni

10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego.

11. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Urzędzie Miejskim w Karlinie  pok. 6, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym.

12. Osobą uprawnioną do kontaktu jest:

Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 04.                     

 

 

 

 

Małgorzata Kolicka – Gładysz

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Daszewie


  • wyniki przetargu
    587 KB
  • Odpowiedzi do SIWZ nr 2
    45 KB
  • Odpowiedzi do SIWZ nr1
    45 KB
  • STWiOR - Specyfikacja_Daszewo_instalacje elektryczne
    597 KB
  • STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
    685 KB
  • STWiOR - specyfikacja, strona tytułowa
    320 KB
  • Przedmiary - sala lekcyjna
    926 KB
  • Przedmiary - sala komputerowa
    923 KB
  • Przedmiar II
    2 MB
  • Przedmiar I
    3 MB
  • Przedmiary - kanalizacja
    337 KB
  • Branża energetyczna - poz. 5 schematy
    152 KB
  • Branża energetyczna - poz. 4 rys. nr 2
    548 KB
  • Branża energetyczna - poz. 3 rysunek 1
    299 KB
  • Branża energetyczna - poz. 2
    103 KB
  • Branża energetyczna - PROJEKT TECH poz.1
    101 KB
  • Branża budowlana -Rzut piwnicy - wezel cieplny
    645 KB
  • Branża budowlana - Rzut parteru - wezel cieplny
    599 KB
  • Branża budowlana - rzut parteru
    819 KB
  • Branża budowlana - rzut kotłowni
    779 KB
  • Branża budowlana - rys. nr 4
    802 KB
  • Branża budowlana - rys. nr 3
    1 MB
  • Branża budowlana - rys. nr 2
    439 KB
  • Branża budowlana - rys. nr 1
    748 KB
  • Branża budowlana - Profil podluzny
    329 KB
  • Branża budowlana -Daszewo - opis techn. inst. w-k. i c.o.
    299 KB
  • Branża budowlana - Daszewo - mapa
    684 KB
  • Branża budowlana - BIOZ-daszewo
    151 KB
  • Zalacznik-nr-10--WYKAZ-OSOB--do-SIWZ
    40 KB
  • Zalacznik_nr_7_Oswiadczenie
    28 KB
  • Wzor-UMOWY-Zalacznik-nr-11-do-SIWZ
    78 KB
  • Wykaz-robot-Zalacznik-nr-9-do-SIWZ
    35 KB
  • Oswiadczenie-art--24-Zalacznik-nr-8-do-SIWZ
    26 KB
  • Oferta-Załacznik-nr-6-do-SIWZ
    45 KB
  • Harmonogram-zalacznik-nr-12-do-SIWZ
    43 KB
  • Zal. nr 2 , cz. 2
    463 KB
  • Zal. nr 2, cz. 1
    321 KB
  • Zal nr 1
    463 KB
  • SIWZ
    312 KB