Stanowisko ds. koordynacji działań, kontroli zarządczej i informacji turystycznej.
Funkcję podinspektora pełni: Magdalena Kantek
Telefon: 535370048
E-mail: m.kantek@karlino.pl
Zadania realizowane na stanowisku:
- Realizacja zadań dotyczących kontroli zarządczej wynikających z ustawy o finansach publicznych oraz regulacjach wewnętrznych.
- Obsługa Punktu Informacji Turystycznej.
- Przygotowywanie, współorganizowanie i relacjonowanie imprez kulturalnych, rekreacyjnych, sportowych i innych mających na celu poszerzenie oferty turystycznej i rekreacyjnej gminy Karlino.
- Współredagowanie i obsługa strony internetowej gminy Karlino oraz mediów społecznościowych.
- Nawiązywania kontaktów i współpracy z organizacjami turystycznymi, które prowadzą działalność kulturalną, rekreacyjną i sportową.
- Prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie oraz obiektów nie będących obiektem hotelarskim.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych, analiz, wykazów dotyczących zakresu prowadzonych spraw, realizacja założeń dokumentów strategicznych.
- Pozyskiwanie i gromadzenie informacji statystycznych niestandardowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami.
- Koordynacja przepływu informacji służbowej w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz zarządzeń Burmistrza i uchwał Rady Miejskiej w Karlinie.
- Koordynacja działań związanych z udostępnianiem informacji publicznej.
Informacje
Liczba wyświetleń: 231
Historia zmian
2024-06-19 09:22 Edycja zawartości - BIP Administrator