WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO.
Wymagane dokumenty:
- dokument stwierdzający tożsamość ( dowód osobisty) lub paszport,
- wypełniony wniosek zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.
UWAGA!
- Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
- Wymeldowania się w miejscu pobytu stałego lub czasowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33§ 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. 2017.1257 t.j.) – po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu w celu ustalenie tożsamości.
- Wmeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące można również dokonać formie dokumentu elektronicznego uwierzytelnionego przez zastosowanie kwalifikowanego certyfikatu lub certyfikatu podpisu osobistego, lub profilu zaufanego ePUAP.
Opłaty:
Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Karlinie
Sprawy Obywatelskie
Plac Jana Pawła II 6
pokój nr 10
Telefon 094 311 9510
Termin załatwienia sprawy:
Załatwienie sprawy meldunkowej w postaci wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego następuje bezzwłocznie, po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów i po złożeniu poprawnie wypełnionego formularza meldunkowego.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku. o ewidencji ludności (Dz. U 2017.657 z póź.zm.)
Informacje
Liczba wyświetleń: 159
Historia zmian
2023-11-25 00:45 Migracja strony