WYMELDOWANIE Z MIEJSCA  POBYTU  STAŁEGO LUB CZASOWEGO.

 

Wymagane dokumenty:

  • dokument stwierdzający tożsamość ( dowód osobisty)  lub paszport,
  • wypełniony wniosek zgłoszenia  wymeldowania z pobytu  stałego lub czasowego.

UWAGA!

 

  • Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
  • Wymeldowania się w miejscu pobytu  stałego lub czasowego można    dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art.33§ 2  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku- Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U.   2017.1257 t.j.) – po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu w celu  ustalenie tożsamości.
  • Wmeldowania  z  dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące można również  dokonać  formie dokumentu elektronicznego uwierzytelnionego przez zastosowanie kwalifikowanego certyfikatu lub certyfikatu podpisu osobistego, lub profilu zaufanego ePUAP.

 

 

Opłaty:

Czynności związane z wymeldowaniem nie podlegają opłatom.

 

Miejsce złożenia dokumentów:

 

Urząd Miejski w Karlinie

Sprawy Obywatelskie

Plac Jana Pawła II  6

pokój nr 10

Telefon 094 311 9510

 

Termin załatwienia sprawy:

 

Załatwienie sprawy meldunkowej w postaci wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego następuje bezzwłocznie, po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów i po złożeniu poprawnie wypełnionego formularza meldunkowego.

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 24 września 2010 roku. o ewidencji ludności (Dz. U 2017.657 z póź.zm.)

 

  • Zgłoszenie z wymeldowania z pobytu stałego.
    419 KB
  • Zgłoszenie z wymeldowania z pobytu czasowego.
    330 KB
  • Pełnomocnictwo.
    245 KB
  • Zgłoszenie wyjazdu za granicę.
    231 KB