Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej Muzeum Ziemi Karlińskiej - dostawy
OGŁOSZENIE
Gmina Karlino
78-230 Karlino, ul. Plac Jana Pawła II 6
tel. 094 311 95 15 fax 094 311 74 10
OGŁASZA:
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655 ze zm.) na
DOSTAWĘ I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ZWIĄZANEGO REALIZACJĄ PROJEKTU
„Rozwój infrastruktury kulturowej na terenie gminy Karlino
poprzez utworzenie w budynku użyteczności publicznej
Muzeum Ziemi Karlińskiej”
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Elementy wystawowe (szczegółowy opis w załączniku nr 6)
1. Wykonanie makiety z historyczną zabudową centrum Karlina – 1 szt.,
2. Reprodukcja mapy Lubinusa – 1 szt.
Adres strony internetowej na której zamieszczono specyfikację istotnych warunków zamówienia: www.bip.karlino.pl
W niniejszym postępowaniu przetargowym Zamawiający nie przewiduję możliwości składania ofert wariantowych, przewiduję złożenie ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie do 30.11.2010 r.,
5.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na wykonanie zadania,
5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełnić następujące warunki:
1) wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego (bezusterkowego) całego przedmiotu umowy;
2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na tę inwestycję,
Dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty, kolejno, niżej wymienione dokumenty:
1) formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) - Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ;
3) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ;
4) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy że nie zalega w opłaceniu podatków w ZUS i US;
6) harmonogram rzeczowo-finansowy, zawierający wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia– zał. nr 5
7) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Wymagania w sprawie wadium: nie dotyczy
Kryteria oceny ofert - cena ofertowa – 100%
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, ul. Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, sekretariat – pok. nr 7 w terminie do dnia 15.10.2010 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok.2 dnia 15.10.2010 r., o godz. 10.30.
Termin związania ofertą – 30 dni
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduję zamówienia uzupełniającego.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 16, w godz. od 8:30 – 14:30 od poniedziałku do piątku.
Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Paweł Filipowicz - 094 311 95 15,
Wioletta Ryndziewicz - 094 311 95 48.
Liczba wyświetleń: 157
2023-11-25 00:45 Migracja strony