Karlino: Rewitalizacja ulicy Konopnickiej w Karlinie
Numer ogłoszenia: 72348 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja ulicy Konopnickiej w Karlinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, w tym m.in.: 4.3.1 Wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych kanalizacji deszczowej, wykonanie prób szczelności, 4.3.2 Wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych kanalizacji sanitarnej, wykonanie prób szczelności, 4.3.3 Wykonanie robót wodociągowych, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych instalacji wodociągowej, wykonanie prób szczelności, 4.3.4 Wykonanie robót oświetleniowych, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych instalacji elektrycznej, wykonanie szafy oświetleniowej, dostawa i montaż latarni drogowych, dostawa i montaż opraw ziemnych, wykonanie pomiarów elektrycznych, 4.3.5 Wykonanie robót drogowych, w tym: wykonanie robót w zakresie rozbiórki nawierzchni, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ulicy Konopnickiej, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ścieżek rowerowych, wykonanie konstrukcji i nawierzchni parkingów, wykonanie konstrukcji i nawierzchni chodników, wykonanie konstrukcji i nawierzchni placu zabaw, wykonanie konstrukcji i nawierzchni zatoki autobusowej, wykonanie krawężników i obrzeży dla całości zamierzenia, wykonanie drogi dojazdowej do pompowni, wykonanie remontu murków oporowych z barierkami ochronnymi przy murku oporowym, wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót z uwzględnieniem zakazu ruchu pojazdów (technologicznych) w obu kierunkach przez czas trwania całej inwestycji od ulicy Białogardzkiej do skrzyżowania z ulicą Żwirki. 4.3.6 Wykonanie zieleni, w tym: usunięcie warstwy ziemi, plantowanie ziemi, rozściełanie ziemi urodzajnej, wykonanie zabezpieczenia skarp, wysianie nawozu mineralnego, wykonanie nawierzchni z trawy w rolce, rozściełanie kory przy krzewach i kwiatach, zakup i wysadzenie drzew, krzewów, 4.3.7 Wykonanie fontanny, w tym: wykonanie wykopu pod fontannę, wykonanie z podbudowy z gruntu stabilizowanego, wykonanie podbudowy betonowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wykonanie podbudowy z hydrobetonu, wykonanie gruntowania pod powłoki hydroizolacyjne, zakładanie powłoki hydroizolacyjnej, montaż wsporników do podłóg podniesionych, montaż płyt chodnikowych na wannie fontanny, dostawa i montaż technologii fontanny, wykonanie i montaż figur strażaków, 4.3.8 Wykonanie elementów małej architektury, w tym: wykonanie i montaż wiaty przystankowej, wykonanie i montaż wiaty rowerowej, wykonanie elementów ogrodzenia placu zabaw, dostawa i montaż stojaka rowerowego, dostawa i montaż elementów placu zabaw, wykonanie i montaż tablicy informacyjnej, wykonanie i montaż ławek parkowych, wykonanie i montaż koszy na odpady, wykonanie i montaż donic. 4.3.9 Wykonanie kanalizacji teletechnicznej, w tym: wykonanie robót ziemnych, wykonanie robót montażowych, wykonanie przyłączy do budynków, dostawa i montaż studzienek rewizyjnych, wykonanie pomiarów, 4.3.10 Wykonanie stałej organizacji ruchu, w tym: wykonanie oznakowania poziomego, wykonanie oznakowania pionowego, 4.3.11 Wykonanie monitoringu, w tym: wykonanie projektu technicznego monitoringu o parametrach opisanych w załączniku nr 14 i uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikających z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu niewymagającego uzyskania pozwolenia na budowę, wykonanie instalacji zasilającej i internetowej, dostawa i montaż kamer na słupach zgodnie z załącznikiem nr 14, wykonanie sprawdzeń i pomiarów. 4.3.12. Wykonanie nagłośnienia fontanny, w tym: - wykonanie projektu technicznego nagłośnienia fontanny o parametrach opisanych w załączniku nr 13 i uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikających z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu niewymagającego uzyskania pozwolenia na budowę, najpóźniej przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub przed dokonaniem zgłoszenia budowy projekt techniczny należy uzgodnić z Zamawiającym, - wykonanie nagłośnienia zgodnie z zatwierdzonym projektem, dostawa i montaż sprzętu m. in.: odtwarzacza CD/MP3, SD/USB, tuner RDS, RS 232, cyfrowego miksera/procesora dźwięku, sterownika wykonawczego do cyfrowego miksera iDR itd., zgodnie z załącznikiem nr 13, - wykonanie sprawdzeń i pomiarów. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Rozdział III niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy taktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.14.00-9, 45.33.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.31.23-7, 45.23.10.00-5, 45.21.21.20-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 70.000 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może zmienić istotne postanowienia umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy możliwość wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawców i określone zostały w niej warunki takich zmian. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą może wprowadzić nieistotne zmiany postanowień umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.karlino.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karlinie Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie