Karlino: Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich w miejscowościach Garnki, Daszewo, Domacyno i Zwartowo
Numer ogłoszenia: 237630 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich w miejscowościach Garnki, Daszewo, Domacyno i Zwartowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Garnkach: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Posadzki - Wykonanie nowej posadzki z terakoty w pomieszczeniu nr 2 (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi z pomieszczeniem nr 1, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych), II. Tynki i okładziny - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w salach nr 1 i 2), III. Roboty malarskie - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), IV. Stolarka drzwiowa - Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej (wymiana drzwi do pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie drzwi przesuwnych z szyną jezdną pomiędzy pomieszczeniami nr 1 i nr 2 wraz z wykonaniem otworów i zamurowaniem, wymiar otworu w świetle ościeża 2,4 m), V. Zagospodarowanie terenu - remont schodów z okładzinami (wykonanie wyrównania nawierzchni betonowej przy wejściu do budynku, wykonanie izolacji przeciwwodnej, wykonanie okładzin nawierzchni, ok. 3 m2) - wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw), - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej /plac zabaw, boisko piłkarskie, pozostały teren zielony/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia), - montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu, w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo, - montaż bramek piłkarskich z siatkami ( wymiar: 7,32 x 2,44 m, bramki z słupa stalowego montowana do podłoża, z hakami zaczepowymi do montażu siatki), - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt., - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej z kostki polbruk (rozbiórka starych nawierzchni, wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - wykonanie nawierzchni parkingów (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów, - wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm, - montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt., VI. Roboty pozostałe - wykonanie obróbek blacharskich połączenia budynku świetlicy z budynkiem sąsiednim oraz obróbek blacharskich komina w celu likwidacji zacieków w budynku - około 10 m2 obróbek blacharskich, - przemurowanie dwóch kominów powyżej połaci dachu (około 1,5 x 0,4 x 0,5 m), - skucie wylewki betonowej - ok. 2 m2 Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Daszewie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Posadzki (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych, wykonanie cokolików z płytek), II. Tynki i okładziny (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów), - Wkucie instalacji natynkowych pod tynk, - Wykonanie kratek wentylacyjnych w ścianach, - Naprawa okapnika nad wejściem głównym do budynku III. Roboty malarskie(w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), IV. Instalacje sanitarne (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wymiana urządzeń sanitarnych (umywalki, zlewozmywak, ustępy) oraz baterii w kuchni oraz pomieszczeniach toalet, V. Stolarka drzwiowa (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi, VI. Zagospodarowanie terenu - remont wejścia do budynku (wykonanie wyrównania nawierzchni betonowej przy wejściu do budynku, ułożenie płytek betonowych), - montaż elementów placu zabaw (sprężynowiec - 2 szt.,) - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia), - montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu, w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo, - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół parkingów, - wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych, - wykonanie montażu ławek parkowych - 10 szt., - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt)., VII. Roboty pozostałe - wszystkie roboty budowlane w części budynku w której znajduję się Ochotnicza Straż Pożarna, - wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach, - uzupełnienie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, - wykonanie obudowy instalacji z płyt g.k, - rozbiórka elementów murowanych z cegły, - wymiana instalacji wodociągowej, Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Domacynie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Stolarka drzwiowa (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi, II. Posadzki (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych), III. Tynki i okładziny (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów), - Demontaż ścianki działowej z płyty, - Naprawa blatu z glazury, - Wymiana elementów wydawki kuchennej (okno PCV, blat z blachy nierdzewnej) IV. Roboty malarskie(w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), V. Instalacje sanitarne (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wymiana urządzeń sanitarnych i baterii w kuchni, - Wykonanie kratki wentylacyjnej w kuchni, VI. Zagospodarowanie terenu - wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw), - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni drogi i parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów, - wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm, - montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników, - wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych, - wykonanie montażu ławek parkowych - 2 szt., - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt)., VII. Wykonanie nowej posadzki w Sali głównej świetlicy - rozebranie podłogi z desek, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu gr . 5 cm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej z styropianu gr. 5 cm, wykonanie posadzki betonowej gr. 5 cm, ułożenie płytek z terakoty VIII. Roboty pozostałe - wszystkie roboty budowlane w części budynku w której znajduję się Ochotnicza Straż Pożarna, - zabudowa instalacji c.o., wod.-kan. - z płyt g-k - wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach, - wymiana i montaż wentylatorów z zasilaniem, - remont wejścia do budynku (skucie nawierzchni betonowej, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej pod nawierzchnie chodników, ułożenie kostki z polbruku Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Zwartowie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Posadzki - Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych), II. Tynki i okładziny - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów), III. Roboty malarskie - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), IV. Instalacje sanitarne - Wymiana urządzeń sanitarnych oraz baterii w kuchni, V. Zagospodarowanie terenu - wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw), - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia), - montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu, w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo, - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt., - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni drogi i parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów, - wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm, - montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników, - wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych, - wykonanie montażu ławek parkowych - 3 szt., - montaż 3 słupów oświetleniowych z oprawami ledowymi i montażem instalacji zasilającej, - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt)., VI. Stolarka drzwiowa - Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi, - Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, VII. Roboty pozostałe - zabudowa instalacji c.o., wod.-kan. - z płyt g-k, - wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach, zczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie, jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.11.12.91-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 3 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 4 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż na jedno zadanie, wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego oznaczenia zadań, których wadium dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego : 78-230 KArlino, Plac Jana PAwła II 6, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego : 78-230 KArlino, Plac Jana PAwła II 6, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie