Karlino: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Kowańcz, Krukowo, Malonowo
Numer ogłoszenia: 237536 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Kowańcz, Krukowo, Malonowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w świetlicy wiejskiej w Malonowie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I Posadzki: - rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju, - rozebranie posadzek z desek, - wykonanie nowych podłóg z desek struganych, - lakierowanie podłóg, - wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej, - przygotowanie podłoża pod posadzki z płytek układanych na klej, - wykonanie nowych podłóg z płytek antypoślizgowych o wymiarze 30x30 metodą kombinowaną, II Tynki i okładziny: -przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - wykonanie nowej gładzi gipsowej jednowarstwowej na ścianach i sufitach, - licowanie ścian płytkami glazurowymi 15x15 cm, - wykonanie ręczne tynku mozaikowego na ścianach do wysokości 1,6 m, III Roboty malarskie: -malowanie tynków wewnętrznych gładkich trzykrotnie farbą emulsyjną bez gruntowania, IV Instalacje sanitarne: -zakup i montaż nowego zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem - stal nierdzewna, V Zagospodarowanie terenu: -zakup i montaż kosza na śmieci, VI Stolarka drzwiowa: -zakup i montaż drzwi wewnętrznych do świetlicy w ilości 3 szt. wraz z ościeżnicami drewnianymi, VII Roboty pozostałe: - zakup i montaż trzech lamp rastrowych o mocy 4x20W, -wykonanie dwóch ścianek w zabudowie lekkiej z płyt G-K o długości 16 m, -zakup i montaż okna plastikowego uchylnego o wymiarach 1,2x0,4 m, -wykonanie zabudowy rur centralnego ogrzewania konstrukcją lekką z płyt G-K o powierzchni ok. 23,8 m2 -wykonanie remontu schodów wejściowych wraz z położeniem nowych kafli o wymiarach 30x30 cm, -malowanie balustrady schodów wejściowych, -wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o wymiarach 5x2 m, -zakup i montaż drzwi przesuwnych składanych o wymiarach 120x180 cm posadowionych na podwójnej szynie jezdnej (drzwi złożone z dwóch elementów jezdnych), Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w świetlicy wiejskiej w Krukowie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I Roboty posadzkowe: -rozebranie posadzek z desek, -wykonanie wyrównania z zaprawy cementowej grubości 20mm -wykonanie podłogi z płytek antypoślizgowych na zaprawie z kleju o wymiarach 30x30 metodą kombinowaną, II Tynki i okładziny: -przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, -zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym w pomieszczeniu toalety i korytarza, -wykonanie nowej gładzi gipsowej jednowarstwowej na ścianach i sufitach, -licowanie ścian płytkami glazurowymi 15x15 cm, -wykonanie ręczne tynku mozaikowego na ścianach do wysokości 1,6 m, III Roboty malarskie: -malowanie tynków wewnętrznych gładkich trzykrotnie farbą emulsyjną bez gruntowania, IV Instalacje sanitarne: -zakup i montaż nowego zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem - stal nierdzewna -wykonanie zabudowania instalacji wodnej i kanalizacyjnej, V Stolarka okienna i drzwiowa: -wykonanie nowej ścianki działowej wraz z zamontowaniem drzwi, VI Ścianki działowe: -wykonanie nowej ścianki działowej w pomieszczeniu toalet, VII Roboty pozostałe: -wykonanie sufitu podwieszanego w całej świetlicy, -demontaż krat w ilości 3 szt., -zakup i montaż drzwi zewnętrznych aluminowych, -wykonanie zabudowy rur centralnego ogrzewania konstrukcją lekką z płyt G-K o powierzchni ok. 21 m2 Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w Świetlicy wiejskiej w Kowańczu: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I Roboty dachowe: - wymiana elementów konstrukcyjnych (krokwi, słupów, murłat, ołacenia dachu, obórek blacharskich) oraz pokrycia dachowego z blachy dachówkowej wraz z rozbiórką starego pokrycia dachowego - demontaż wraz z powtórnym montażem orynnowania, II Tynki i okładziny - zerwanie okładzin sufitowych, - wykonanie okładzin stropów pojedynczych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie, - przetarcie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - wykonanie nowej gładzi gipsowej jednowarstwowej na ścianach i sufitach, - licowanie ścian płytkami glazurowymi 15x15 cm, - wykonanie ręczne tynku mozaikowego na ścianach na wysokości 1,6 m, III Roboty malarskie - malowanie tynków wewnętrznych gładkich trzykrotnie farbą emulsyjną bez gruntowania, IV Roboty pozostałe - zakup i montaż kosza na śmieci, - zakup i montaż dwóch ławek parkowych, - wykonanie zabudowy rur centralnego ogrzewania konstrukcją lekką z płyt G-K o powierzchni ok. 27 m2, - wyłożenie powierzchni trawą z rolki zgodnie z opracowaniem Zagospodarowanie terenu - ogrodzenie terenu z ogrodzenia kutego zgodnie z opracowaniem Zagospodarowanie terenu - wykonanie furtki kutej zgodnie z opracowaniem Zagospodarowanie terenu - wykonanie dojścia do świetlicy z kostki polbrukowej w zakresie opisanym w opracowaniu Zagospodarowanie terenu - obłożenie kominów z płytki klinkierowej wraz z wymianą czapy kominowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 -1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Zadanie nr 2 -1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). Zadanie nr 3 -1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia zadania, którego wadium dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: 78-230 Karlino, Plac JAna PAwła II 6, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: 78-230 Karlino, Plac JAna PAwła II 6, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie