Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 157360 - 2013 data 20.04.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, fax. 94 3117410.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
- W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4..
- W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Termin realizacji zamówienia wynosi 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy z tym, że termin realizacji robót wskazanych w pkt. 4.3.29 SIWZ wynosi 2 miesiące od dnia przekazania wykonawcy ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę instalacji fotowoltaicznej..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana PAwła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 7.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Karlinie, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, pokój nr 7.